tisdag 15 januari 2013

Varma mackor...


Idag har jag varit trött. Kanske har jag något i kroppen som håller på att bryta ut?
Robin är hostig, snuvig och gnällig så kanske han har nått på G också?

Det har inte blivit någon träning varken igår eller idag.

Dessutom blev det något så onyttigt som varma mackor fyllda med ost, skinka, tomat, senap och oregano till middag i kväll. Men åhh så gott det var!
Jag lät t.o.m barnen sitta framför TV:n och äta, orkade inte motstå när dom frågade. Dom tyckte förstås att det var jättemysigt :-)




Inte så positivt idag... Men så är det ibland.  :-(



Jag har svårt att hålla ögonen uppe nu. Ska bara varva ner lite här innan jag kryper ner i sängen med en kopp te och tidning.


Hoppas Du haft en bra dag!


Lite energi givande avslut på detta tråkiga inlägg;




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar