fredag 7 mars 2014

Förbereder inför skidsemester.

Hej hej!

Nu var det ett par dagar sedan jag var härinne. Det har varit en hektisk vecka med mycket i både jobb och hem. Dessutom har jag inte mått så bra. Förkyld, ont i bihålorna, halsen och huvudvärk. Ingen bra kombination ihop med stress!
Håller dessutom på att förbereda inför kommande skidsemestern. Vi åker till Vemdalen för en veckas härlig och mysig semester.
Tyvärr har nu Robin blivit sjuk igen också. Har feber och hosta så jag har haft båda barnen hemma idag.

Robin önskade sig smoothie till mellanmål idag....

...bestående av frusna hallon, banan, vaniljyoghurt
och mjölk.
Hello Kitty plåster på huvudet då han ramlade och
slog sig i morse :-) 

Jag fick ett tips häromveckan om silver ringar på "Glitter". Jag var bara tvungen att köpa några. Dom kostade bara runt 100-lappen/st. 

Det är så snyggt med övre finger ringar (tycker jag).
Perfekt med silver som inte blir fula i färgen så fort och
när dom blir det så kan man bara putsa upp dom.  

Jag har också köpt ett nytt läppglans. Skulle egentligen köpa mitt favoritglans på Make up store i färgen "Marbella". Men den nyansen var slut så jag köpte ett liknande. 

Coolt med ledljus i korken. Färgen heter "Sparkle". 


Nu ska jag fortsätta att tvätta och packa. I kväll blir det i säng tidigt, för i natt blev det inte så mycket sömn. 

 
HA EN HÄRLIG FREDAG!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar