måndag 23 juni 2014

Midsommar

Har nu landat efter en fantastisk Midsommarhelg på Käringön. 

Vädret visade sig från sin bästa sida, (till skillnad från förra året). Dagarna innan Midsommarafton slappade vi med krabbfiske, god mat och dryck. Sedan kom familjen Carlson och vi firade med dom i dagarna två :-)

Vi åt en god Midsommarlunch på båten.
Jag älskar denna Ilse Jacobsen klänning som jag fick av mina vänner när vi var i Skagen.

TACK Sofia, Jenny, Linda, Maria och Tina!!!! 


Härliga Freddan!



Sötnosarna Livia och Robin höll varandra i handen på väg till midsommartåget. 

Dom stora pojkarna Hugo och Isak, hade också fina kransar.


Det traditionsenliga midsommartåget. 

Det var MÅNGA som ville dansa runt stången :-)
Robin hoppar från gungan.
Härlig bild från Midsommardagen. 


Det blev inte så mycket shopping på MillaMi men denna tunikan fyndade jag; 


Tunika från Love Forever. Förra årets modell så jag
betalade bara 100 kr. Ord pris 1.299 kr.
Det kallar jag för FYND!


När vi åkte hem igår hade vi en tromb vid sidan av oss.

Jag har inte sett så många tromber innan så det var coolt att se. 


Efter denna helgen har jag fått riktiga semester feelings.. Men några futtiga arbetsdagar kvar sedan är det dags för SEMESTER!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar