onsdag 26 december 2012

Julhelgen..


Jag vill börja med att önska dig en God fortsättning. Hoppas Du haft en skön och mysig julhelg.

Jag har haft en bra julhelg trots att vi nästan hela familjen varit/är lite krassliga med hosta och förkylning.

Här kommer min julhelg i en bildbomb...


Mys framför brasan..


Trevlig middag hos Claes och Karin dagarna innan julafton. 

Besök av mamma och pappa dagen innan dopparedan..


Uppesittarkväll tillsammans med Richard och Charlotta.
Nygriljerad skinka, vörtbröd, vin, glögg och godis..

Tidig julaftons morgon.
Två mycket förväntansfulla små pojkar.. 

Tomte nr 1 på Julafton som vi firade hos underbara svärföräldrarna.

God julmat och efterrätt! 
Obligatorisk julklappslek!


Lek med ALLA julklappar (säkert ett 50-tal).. 

Juldagen hos min Mormor, Maj och Olle.



Jag och lillasyster, Sanna. 
Tomte nr 2 (på Juldagen). 

Julklappsöppning...



Kort och Gott, julen har varit FULLPROPPAD med "mysigheter".. som trevligt umgänge med familj och släkt, massvis av både mat och dryck, godis och skratt. 

Men nu känner jag mig som en uppsvälld gris :-) Jag är motiverad till max, att träna och äta lite nyttigare efter denna julledighet. 


Nu är det strax dags för nattning av två trötta barn och sedan ska vi kolla på filmen "En gång i Phuket".. Har hört att den ska va kul.

Stora Pussar och kramar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar