lördag 15 juni 2013

Lördag

Hej fina!

Hoppas du har en fin lördag så här långt.

Jag har några saker på min agenda idag. Löpning var en av dom men det är redan avklarat. Tog en härlig runda innan frukosten.

Jag har köpt mig ett par vattentåliga hörlurar som jag inte tappar, sitter perfekt runt öronen samt ett Iphone armband så att jag inte längre behöver ha mobilen i handen eller i fickan. Smidigt!

Teknikmagasinet för 100 kr. 


Hörlurar från Philips köpta på Teknikmagasinet för 400 kr


Skönt att inte ha ont i höfterna när jag springer. Det är värre att gå för mig (då gör det ondare i höfterna).


Andra saker att göra idag är att vattna blommorna och rengöra badkaret. Just nu håller jag på med det sistnämnda.
Eftersom vi har bubbelbadkar så måste man regelbundet rengöra och köra ett medel i systemet för att förhindra bakterietillväxt i de sk. "bubbelhålen".
Fy sjutton vad mycket skit som samlas där. Vi "bubblar" nästan aldrig så med facit i hand så skulle vi inte ha ett bubbelbadkar.

I eftermiddag har vi blivit bjudna till grannarna på middag. Det ska bli kul! Deras barn, Theodor och Max är i Hugo och Robins åldrar och går i samma avdelningar på förskolan.

Ha en underbar fortsatt lördag!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar