fredag 28 juni 2013

Nu SEMESTER!!


Hej!

Hoppas du haft en fin fredag. Jag är supernöjd med min fredag.

Martin somnade hos Robin vid nattningen så därför sitter jag här och slappar en stund :-)  

Nu blir det semester ett antal veckor framöver. Härligt ska det bli!!

Idag var det sista dagen för Robin på avdelningen Måsen. Till Hösten börjar han på en annan avdelning - "Tumlaren" men på samma förskola.
Jag fick frågan om jag ville att Hugo och Robin skulle gå på samma avdelning men det tackade jag nej till. Det är bra för dom att få splittras lite på dagarna så att dom hinner längta efter varandra. Dom träffas ju ändå oftast ute på gården.

Idag fick "Fröknarna" på Robins avdelning en liten avskedspresent som tack för att dom tagit så väl hand om honom på Måsen. Jag packade ihop följande i 5 små påsar;

Liten "godis receptbok", geléhjärtan & en liten flaska Mousserande.


Jag tror dom blev glada.. Inte mycket men det är tanken som räknas.


Köpte mig också en liten "semester present" idag. Ett par glittriga sandaler i guld från Scorett. Dom är grymt sköna och glittrar mycket. Precis vad jag gillar -glitter, glitter och glitter...  :-) 

Dom är stora i storleken så jag fick gå ner en storlek. Dessa är i stl. 36; 


Köpte också två anklet på "Glitter". Ett i guld och ett i silver.


I kväll grillade vi kycklingfilé och satt ute i solen och njöt. Vi fick trevligt middagssällskap av Claes. Efter middagen käkade vi jordgubbar och glass. 

Sedan körde vi "cykel slalom bana" . Jag kan tillägga att jag fick absolut sämst tid :-) 


Hugo är jätteduktig på att cykla nu. Han cyklade banan på bäst tid.
Claes skötte tidtagar uret.  


Robin var också duktig. Han körde med sin springcykel. 

Martin var ganska duktig han också :-) 


Nöjd och laddad för SEMESTER!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar