måndag 10 februari 2014

Fukt tips!

Visst är det härligt att det faktiskt är ljust ute kl 16.30?! Underbara känsla att det nu börjar närma sig VÅR!
Men jag märker verkligen att både ansikte och kropp behöver mer fukt än någonsin. 
Efter att ha testat ett 10-tal olika ansiktskrämer och serum dom senaste åren, har jag nu fastnat för ett märke som jag tycker är helt suveränt för mitt ansikte. 
En annan fördel är att det är det billigaste märket som jag någonsin har använt. - Yves Rocher

Den serien som jag har använt dom senaste 8 månaderna heter Hydra Végétal som ger mycket fukt. 



Dagkrämen använder jag även på natten. Kostar ungefär 5 gånger så lite som dom tidigare ansiktskrämerna jag använde från t.ex Decleor och Dermalogica. 

Serum under dagkrämen för att ladda med ännu mera fukt. Detta serum gör att dagkrämen får ännu bättre fukt effekt. 
Ögongel som piggar upp trötta ögon. Jag duttar på lite under ögonen varje morgon. Svalkande och skönt under mina trötta morgonögon :-) 

Kände att jag ville dela med mig av dessa då jag tycker dom är så bra OCH relativt billiga :-) 

När det gäller kroppen så är detta den absolut BÄSTA och fräschaste kroppslotionen som jag någonsin har provat; 
Lait Corporel från Biotherm.
Smörjer kroppen med denna varje morgon och kväll. 

Jag har även en del smink tips. Men dom tar jag en annan dag. 





I kväll har jag kört Bootylicious och Zumba på gymmet. Gjorde också mina 100 squats där (dag 56 av 100). 
Men jag har fortfarande kvar magövningarna (dag 22 av 30). 
Så nu blir det; 95 sit ups, 140 cruches, 55 leg raises och 85 sek plankan. 

Så nu är det bara till att köra järnet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar