onsdag 5 februari 2014

Långsamma dagar..

Det har varit ett par och kommer att fortsätta vara fler långsamma och psykiskt plågsamma dagar här.

Häromdagen fick vi nämligen veta att min lillasyster har  sk "förändringar" i kroppen. Två mindre i ena lungan och en större "sak" bakom bröstbenet.
Vi vet inte förrän om några dagar om dessa jävlar är "elaka eller goda". HUR dom kan avlägsnas på bästa sätt etc.
Men självklart kommer det att gå bra!! Min syster är SÅ HIMLA STARK! Hon kommer att klara sig igenom detta!

Det är bara så plågsamt med ovissheten just nu. Inte minst för vår Älskade Sanna.

F.U.CK C.A.N.C.E.R.


Idag har jag varit med Hugo hos läkaren. Vi misstänker nämligen att  han har en polyp i näsan.

Han har varit snuvig i nästan ett år. Dom har konstaterat att han är allergisk mot katt och hund. Men det utsätts han inte för i vårt hem. Ändå är han snuvig.

Läkaren idag trodde att det kunde vara en polyp, då han var såpass svullen, framförallt på höger sida. Så nu har vi fått en remiss till öron-näsa-hals. Kortisonspray dagligen tills dess.

Min stora solstråle!


Idag fick Robin ta med sig sin kompis Max hem efter förskolan. Dom lekte jättefint ända till kl 18. 




Idag "bjöd" Linas matkasse på denna goda middag; 

Knasiga korvspett med timjanstuvade skruvar. Väldigt Gott! 



Nu är det dags att natta mina små <3. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar