tisdag 19 maj 2015

Energin tllbaka..

Efter 2 mardrömsveckor med inflammation i skallen och svullna slemhinnor följt av migrän from he....lll , är jag nu äntligen tillbaka igen.
Inflammationshämmande och muskelavslappnande mediciner, avkoppling, stretch, naprapatbehandling och sist men inte minst att dansa, har hjälpt mig en bra bit på vägen!

Älskar att dansen har gjort mig både starkare och vigare igen!!

Långt kvar till korrekt spagat men jag ska snart klara det !!


Absolut bästa stretchen för framsida lår! (Enligt min mening).


...och denna stretch för baksida lår är suverän!

Martin filmade mig då jag på ett pedagogiskt sätt skulle förklara hur split övningarna går till... Märkte inte att han filmade men jag fick mig veckans skratt när jag kollade på filmen sedan :-)

Oh my god!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar