söndag 31 maj 2015

Mamma

Det blev en riktigt fin helg trots att den inte riktigt blev som planerat. Robin har hostat, hostat och åter hostat. Men jag har blivit sååå firad av mina pojkar idag! Blivit uppassad med present, fina teckningar och överöst med kärlek <3

Vi for till mamma och pappa en liten sväng på förmiddagen. Där bjöds vi på god fika och mamma gav mig akupunktur i öronen för att ta bort spänningar i nacken, ryggen och få mig att koppla av.
Känns ganska bra faktiskt. Även om det gör lite ont när nålarna sticks in. Men det är ju precis så det skall kännas om det skall göra verkan. Då behöver jag det.

 
 
 
 
 
 

Jag och mina älskade <3  <3

 

Go fika!
 
 
Vi åkte även och hälsade på Martins föräldrar. Dom bjöd på underbart god smörgåstårta!

När vi kom hem var det i stort sett bara raka vägen i säng för Robin. Men först en varm dusch, hostmedicin och massage.


Håller tummarna för att han sover bättre än i går natt, då det blev max 3 timmar om man slår ihop tiden :-o
Jag smörjde in hans bröst med smör (som jag läst skall lindra hosta), jag skar upp en lök i bitar och la i en skål med lite vatten och ställde bredvid sängen (som jag också hört skall lindra hosta), jag gav honom honugsvatten, Bisolvon, vatten, smörjde in honom med Vicks. Men inget hjälpte...

Men nu har har han fått en hutt Cociliana så hoppas, hoppas!!


Vill avsluta detta inlägg med att säga TACK för att du är min mamma, Mamma!

Jag Älskar dig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar