tisdag 24 september 2013

Grönt och Surt.

Hoppas Du mår fint!
Jag har varit sjuk ett par dagar.. men är nu ok igen :-)

Det hela började efter en underbar fredagseftermiddag och kväll. Vi var på Rondo och kollade på Magnus Uggla med ett annat par.
God middag och dryck till showen och efteråt gick vi vidare och tog en drink på vårt hotell - Upperhouse - det nyöppnade hotellet längst upp i Gothia Hotell. Ett helt fantastiskt hotell med makalös service!!
Men tyvärr började det smyga sig på mig redan på fredagskvällen med trötthet och huvudvärk.
På lördagen började jag må illa och få feber. Tänkte att jag säkert bara var bakfull men det blev värre under dagen.
Tyvärr fick vi därför avboka oss till 30 års kalaset som vi hade sett fram emot. Jag bäddade ner mig i sängen istället och sov från 19.30 på lördagen till 10 på söndagen. Därefter har jag mått si så där.. tills nu.
Det var nog Robin som smittade mig med något.. han klagade också över magont hela veckan som han var hemma.

Jag har nu boostat immunförsvaret med massor av vitamin juicer och D-vitaminer.

I morse blev det denna "grön-sura" frukostdrinken;



Innehållande dessa godsaker; 


Broccoli, lime, kiwi, päron och iskallt vatten. 


Igår gjorde jag varsin "power shot" till mig, Hugo och Robin. Bestående av äpplen och ingefära. Mums! Jag älskar kombinationen äpple/ingefära. 

Äpple och ingefära shots.. 
I kväll har pojkarna varit Batman x 2   :-) 




Julia (grannen) kom och lekte en stund med dom också. Hon fick vara skelett; 





Nu blir det "Pukka Night time"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar