söndag 1 september 2013

Mina älskade syskon!


Varje år spenderar jag en heldag eller helg tillsammans med mina fina syskon. 
Det har blivit en mycket trevlig tradition. Vi träffas inte så ofta i det vardagliga livet då vi alla har fullt upp i våra liv. 
Förra året flög vi i Niclas (storebrorsans) lilla plan till Gotland under en mysig helg. 
Igår hade vi en heldag i Partille och Göteborg :-) 

Vi startade med ett spännande äventyr uppe i Partilles trädtoppar. High Adventure! Det var sååå kul, adrenalinet pumpade i mig. 
Men det var inte lätt och är du höjdrädd så är det inget för dig. 
Man klättrar högt upp bland trädtopparna och åker olika linbanor. Dom har 3 olika banor. Jag klarade av nästan alla tre. Missade pga av tidsbrist några stationer på den röda banan som är svårast.
Händer och armar värker ordentligt idag! 

Sanna, Niclas och Anders innan start av 3 timmars klättring.. 


Här kommer två filmsnuttar; 







Efteråt åkte vi hem till Anders för att bara slappa, käka lunch, kolla film och fixa oss inför kvällen. 

Vi käkade middag på Pinchos på Avenyn - grymt god Tapas och härliga drinkar! 





Jag och Världens Finaste och Bästa lillebror Anders! 

..och detta är Världens Finaste och Bästa storebror och lillasyster
- Niclas och Sanna!  

SKÅL :-)


Martin åkte ut med båten tillsammans med alla sina grabbar (Hugo, Robin och Richard) till Källö-Knippla igår. Dom har sovit där över natten så jag fick mig en lååång sovmorgon idag. 

Härlig start på September.


Men nu är grabbarna på väg hem och jag läängtar till dom!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar