torsdag 29 augusti 2013

Några sega dagar men nu vänder det..

Efter över en vecka med magkramper och en obeskrivlig trötthet, går det nu framåt igen.
Daglig dos av kortison tabletter och stress är ingen bra kombination i längden. Därför sa magen och även resten av kroppen ifrån.
Jag har ätit medicin i några dagar nu (Omeprazol) och kramperna är nästan borta. Den värsta tröttheten också. Har även tagit mig i kragen och gått till gymmet på lunchtid för att träna och få kroppen att slappna av.

Det har även varit tufft med Robins inskolning på nya förskoleavdelningen. Varannan dag har jag fått bära honom skrikandes in på avdelningen. Det tar styggt på energin.

Tyvärr har jag därför fått boka av lite trevliga kvällsaktiviteter denna veckan men så är det bara..

Usch, vad tråkigt inlägg detta blev! Men vill bara du ska veta varför jag inte skrivit på ett tag.


Men uppiggande är det att spraya och smörja in sig med dessa godsaker och nya favoriter i min "Victoria Secret-samling" :-) Fick dessa av Richard och Charlotta i födelsedagspresent. TACK!





...OCH även dessa härligheter som jag fick av Peter, Malin och Marcus. TACK!





Barnen sover och snarkar gott i sina sängar. Jag ska strax lägga mig och läsa en stund innan det blir dags att sova även för mig. 

Ha en fin fortsatt kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar