onsdag 11 december 2013

20/60

God kväll!

Idag har jag klarat av 20/60 utmaningen på Elixia (gymmet). Utmaningen var att träna 20 gånger på 60 dagar. Trodde inte att jag skulle klara av utmaningen då jag var sjuk och borta från gymmet under
1 1/2 vecka.
Men JAG KLARADE DET! Nu är jag med i en utlottning på onsdag då lite fina priser lottas ut.

I dag har Hugo haft avslutning i simskolan. Han var så duktig! Martin, Thore och Birgitta (Farmor & Farfar) var också med och tittade :-)


Barnen fick ett reflex som "avslutnings gåva". 


Tittar ni på Julkalendern? Jag och barnen sitter bänkade varje morgon kl 07.15. Vi tycker den är bra. 
Men förra årets var nog en aning bättre. 
Egentligen är det själva grejen att sitta där tillsammans, nyvakna på morgonen framför TV:n med tända ljus. Jag tar en kopp kaffe och vaknar till ordentligt. Såå mysigt!! 

Barnen har dessutom varsin Star Wars kalender och dom får öppna dagens lucka varje morgon efter frukost. Dom tycker det är enormt spännande att se vad som döljer sig bakom varje lucka. 
Sedan bygger dom ihop legot tillsammans medan jag sminkar mig :-) 
Hugo hjälper sin lillebror. Han är grym på att bygga lego! 




Detta är lite av vad dom hittills har "samlat ihop"; 





Nu ska jag packa ihop inför morgondagen. Vi ska upp mycket tidigare än vanligt då barnen ska ha lucia uppvisning på morgonen (en dag innan Lucia).

Stor Kram! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar