lördag 17 maj 2014

Går och fiskar... och ett tips på ögonskugga


Kl 05.30 i morse vaknade jag med ett ryck då en liten, liten man med en stor svart hatt och trollstav stod precis vid min sida av sängen..

Det var min lille Robin som skulle trolla bort en groda som låg inne i hatten. Energi finns det gott om i dom små liven :-)



Strax åker jag, Hugo och Robin till Hindås. Vi ska fiska med morbror Anders. Det ska bli spännande! Hoppas på att få massor av fiskar :-) 

Passar samtidigt på att träffa mammsen och pappsen. 

Dom senaste två dagarna har jag haft värsta huvudvärken. Har knappt orkat hålla ögonen öppna. Det är hemskt med sådan huvudvärk. Men nu ÄNTLIGEN börjar det att släppa. Skönt!! 


Vill tipsa dig om en riktigt fin och bra ögonskugga som jag har använt i flera år. Jag tröttnar aldrig på den! 


Ögonskuggan är från I.d bareMinerals och nyansen heter
Queen Tiffany.  Finns bl. a HÄR





Ha en fin lördag i solen alla vänner!!  PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar