onsdag 14 maj 2014

Kan inte få nog...

Jag bara kan inte få nog av detta goda frökex! Jag gör och käkar upp två plåtar varje vecka.. Sååå gott med smör och gräddost på :-)

Jag har lämnat receptet innan. Men jag länkar till receptet HÄR igen ifall du missat det.


Min frukostmacka idag. 

Jag har varit hemma med barnen även idag. För igår kväll bröt den ut på Hugo - den förgrymmade M.A.G.S.J.U.K.A.N   :-o 
Jag kände på mig att något var på G så därför var det ju bra att jag var hemma med barnen även igår även fast dom inte var sjuka utan mest hängiga och gnälliga. 
På Robin har det bara varit magen som varit lite kass. Men idag har dom båda mått OK. Det blev bara en kräkning för Hugo och jag håller tummarna för att det inte blir något återfall eller att vi andra blir smittade. 
Magsjuka är min värsta fobi och jag har t.o.m fått gå till psykolog för att kunna hantera detta. För hantera det måste man ju som mamma :-) och INTE smitta av sin skräck på barnen. 

Men denna gången gick det riktigt bra faktiskt! Lugnt, fint och kontrollerat (om man nu kan säga så)  
:-o


God Afton! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar