onsdag 19 november 2014

Juliga tvålar...

Heeej! Nu var det några dagar sedan, oj vad dagarna går snabbt.

Igår var jag med Hugo på skolan. Det var väldigt givande! Kul att se deras rutiner och kolla i hans fack vad han har gjort hittills under terminen. Kul att få vara med i hans vardag!

Jag har dock varit trött, låg och frusen i några dagar nu, hoppas det vänder snart. Inte kul att känna så. Har lagt mig direkt efter att barnen har somnat vid 20-21 tiden i några dagar. Helt utmattad av värk och allmän trötthet.
Har inte kunnat träna på ett bra tag nu, jag tror att det är en stor bidragande orsak. Jag mår inte bra av att vara still.
Känner mig som en ful och hemsk liten fettklump  :-(

Nä, nog gnällt om detta nu. Dags att ta sig i kragen och vara pigg och energisk igen. I mon....

Häromdagen köpte jag några olika handtvålar med juliga dofter. Jag kunde inte välja då alla lät så "goda", så köpte alla dofterna. Tänkte att barnen skulle gilla dessa och bli ännu mera motiverade att tvätta händerna ofta. Det är ju viktigt i dessa dagar, att man tvättar händerna ofta.
Det visade sig vara en stor hit. Barnen längtar hem efter att få tvätta händerna med Pepparkakstvålen. Dom andra tvålarna har vi inte provat ännu.. Men det har blivit mycket tvättande med denna Peppakaksdoftande tvål. Dom kostade bara 10 kr/st på Ica Maxi och kommer säkert att gå åt allihop under denna Julen. Tummen upp!




En stor kram till Dig! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar