onsdag 7 januari 2015

25-års kalas och Studiedag.


Hej min vän!

Hoppas allt är bra med dig?! Jag kan tänka mig att dom flesta av er nu har kommit igång med arbete/skola/dagis.

Idag har barnen haft studiedag så i morgon startar vårterminen för oss med tidiga morgnar igen.
Därför passade vi på att ha en riktigt lång och slapp sovmorgon idag.

Jag tände ett gott doftljus vid sängen och låg och läste medan barnen låg bredvid och kollade på Bolibompa. MYS!

Ett ljus med mild doft från Voluspa passar bra i sovrummet.
Denna doft heter "Pink Citron". 


Vid lunchtid masade vi oss iväg till gymmet alla tre. Barnen fick leka i Gym mini medans jag kämpade som en liten dåre inne på Crosstrainingen. GRYM träning! Efter en timme har jag blodsmak i munnen och är verkligen heeeelt slut.


Igår var vi på trevligt 25-års kalas för min kusin Lina. Det var så mysigt att träffas, det var ett tag sedan nu.



Lina med sina kusinbarn <3




Vi dansade ut Julgranen på kalaset, ackompanjerat av kära mormor på dragspel :-) 




På kvällen dansade vi även ut vår gran hemma. Nu finns det inga spår av Jul hos oss längre.

Har också tagit min 3:e Humira spruta. Börjar vänja mig nu. Det är helt ofattbart att värken är borta, kan fortfarande inte fatta det. Är så himla lycklig över detta!
Trots att jag får lite konstiga biverkningar såsom illamående och konstiga sår som inte läker, så överväger det så klart att kunna lyfta på benen utan att ha värk.




På grund av att håravfall är en vanlig biverkning, så började jag att käka hårvitaminer i samma veva som jag började med medicinen. Det ramlade av en del hår första två veckorna, så det kanske är aningen tunnare. Men OJ vad håret har växt!!

Jag är nu inne på 2:a månaden med Hairburst vitaminerna. Trodde verkligen inte att håret skulle växa så fort. Men här ser du skillnaden;




Dessa finns inte att köpa i Sverige, man beställer dom från England. HÄR.
Dom kommer fram på bara några dagar.



Nu ser jag fram emot vardagsrutiner igen men framförallt ljusare och ljusare dagar! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar