fredag 16 januari 2015

Fredag!!

Halloj!

Nu var det ett tag sedan jag var härinne. Denna veckan har varit såå grå, blåsig, regnig och mulen (med undantag för idag).  Det ända jag har längtat till på dagarna, är att hämta barnen på skolan/dagis, komma hemma och krypa upp i soffan tillsammans med dom. Tända brasan, tända ljus och bara myyyysa.
Har tänkt att springa flera dagar denna veckan, men det har inte blivit av. Däremot tränade vi allihopa på gymmet i måndags kväll. Barnen var på gym mini, jag tränade Pump (power) och Martin styrketräning. I onsdags blev det crosstraining på lunchen men det är dom två passen det blivit hittills.

Det är riktigt skönt att min lille son numera kan göra sin egen välling på morgonen :-)





Idag blev det bara en snusklubba till lunch. Jag hittade den i handväskan från biobesöket i lördags. Blev lycklig! Jag älskar snusklubbor!!





Om en liten stund får vi middagsbesök. Claes och Karin kommer hit :-). Jag ska laga till en stor lammytterfilé. Vet inte riktigt hur jag ska göra med den stora steken. Får se vad jag hittar på. Men det blir potatisgratäng och sparris till i alla fall.

Får nog börja fixa med detta nu... Kände bara att jag behövde sätta mig här en stund och relaxa.
Robin har målat en teckning till Claes (hans favoritpolis). Fin va :-o





Ha en trevlig kväll! 

Stor kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar