torsdag 15 november 2018

Ensam

Dagarna flyter på.... Som säkert dom flesta som läser detta just nu... (ni som orkar ens gå in på "sociala medier" numera)..

Mitt arbete är kul.. Men krävs väääldigt mycket om jag uttrycker mig milt.


My Volvo Group Trucks Technology, Q&CS Strategy team.

Men jag känner mig mycket ensam. Jag vet, jag hämtar mina barn imorgon...Så jag kommer att ha dom hela veckan. Ser fram emot  det.
För mig har det varit (liksom som säkert dig också), en hel arbete och logistik som måste skötas i jobbet. Jag känner mig väldigt ensam.

Detta är ganska likt mig just nu;




Har ni inte sett filmen "Bridget Jones Diary" , så gör det! Det finns flera utgåvor. Alla lika bra. Men denna kanske liiite bättre än dom övriga.  Tips ,tips, tips...


Stor kram till dig! Love you <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar