tisdag 13 november 2018

Långt hår igen?


God kväll!

Hoppas att du mår bra. Jag mår mycket bättre, äntligen:-)

Men jag har inte tränat på länge nu och har en sjuk aptit på mat helt plötsligt. Är såå hungrig hela tiden. Väldigt ovant för mig. Har t.o.m vräkt i mig glass med nutella på efter maten :-o.... och jag som inte är så förtjust i sötsaker i normala fall.. Hmm , konstigt är det.

Denna har jag vräkt i mig till middag idag;


Hemmagjord hamburgare "de lux" ...SÅ god!!


I övrigt jobbar jag på.. Har en hel del att göra på jobbet.. Så det tar upp mycket av tiden. Får ta med mig jobbet hem vissa kvällar och denna helgen har jag bara ägnat mig åt att jobba, äta, tvätta och sova.
Positivt är att jag senaste tiden har vaknat när väckarklockan ringer på morgonen 👍👍.

Blir lite sugen på att ha långt år igen. Kan aldrig bestämma mig. Jag vet," I-landsproblem"...

9 oktober 2018


Idag, kort, men jag klippte det över axlarna
för några veckor sedan och det har redan
hunnit växa till axlarna nu. 👱.
 


Lite sliten och trött efter dagens arbete...😫.



Maj 2017




September 2017.


Oktober 2016

Ja, det återstår att se vad det blir framöver..
Långt eller kort hår spelar ju verkligen egentligen inte stor roll, när det viktigaste av allt barnen, min familj och mina vänner är friska och mår bra.

Önskar dig en fortsatt mysig kväll och God natt! 💗

/Caroline



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar