onsdag 23 oktober 2013

Älskade Hugo 5 år idag!

Tänk att idag är det 5 år sedan jag blev mamma för första gången. Mamma till en fantastisk kille!

Jag visste redan innan han föddes att han skulle heta Hugo. Han berikar våra liv mer och mer för varje dag!
Han är så klok att jag ibland inte tror det är sant. Hur kunde vi få en så fin grabb?! Och lite senare fick vi ännu en lika fin grabb (vår lille Robin).. Jag är sååå lyckligt lottad som har dessa killar i mitt liv!

Hugo på BB några timmar gammal (23 oktober 2008).

Hugo på 1-års dagen (23 oktober 2009).

Hugo på 2-års dagen (23 oktober 2010).

...på 3-års dagen (23 oktoner 2011).

..på 4-års dagen (23 oktober 2012). 

I morse på 5-års dagen! 



I kväll blir det släktkalas, det ska bli såå trevligt!! 


Massor av kramar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar