söndag 12 januari 2014

Hollywood fest!

Det blev en grymt lyckad Hollywood fest/25-års kalas igår! Men innan festen njöt vi länge på Stenungsbaden. Vi käkade lunch, låg i Spa avdelningen en stund och relaxade/drack några glas Cava. Jag fick också en välbehövlig rygg -och nackmassage.

När vi bor på Stenungsbaden, brukar jag alltid boka deras sk "Royal Treat" rum. Det kostar 200 kr extra men är verkligen värt det då dom rummen har härlig havsutsikt. Det är så rofyllt och vackert!




Redo för fest! Lady Gaga och Bruce Willis :-)


Jag och fina födelsedagstjejen, Sara!

Maria Montasami och 50 Cent.
Otroligt att dom lyckats färga sig så bruna,
jämn och fin färg som höll hela kvällen utan att kladda. Tjejerna är egentligen ljushyade
och blonda. 

50 Cent och Che Guevara.

Uno Svenningsson överraskade födelsedagsbarnet med att sjunga och spela 2 låtar! 



Det var en riktigt kul fest! 

En av dom bästa sakerna med att bo på hotell, är frukosten tycker jag. Framförallt så älskar jag att få upp den till rummet och sitta i sängen läääänge och bara njuta!!






Nu laddar jag för en ny vecka! Hoppas att det kommer lite snö i natt (som dom säger), så att det kan bli lite pulka åk och snögubbe byggande i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar