torsdag 23 januari 2014

Mamma & Jag.


Idag har mamma varit hemma i några timmar och passat Robin då jag behövde besöka en Naprapat för min onda nacke och skulderblad.

Robin hade nämligen feber i natt igen så han är hemma och kurerar sig även idag. Konstigt nog så har han ingen feber på dagarna, bara nätterna. Hoppas på feberfri natt så att vi kan komma iväg till förskola/jobb i morgon.

Jag köpte med mig Sushi lunch åt oss. Det är så gott!

Sedan bytte jag och mamma tröjor med varandra. Jag fick hennes nyinköpta snygga tröja med glitter vingar på ryggen och mamma fick en "gammal" skjorta av mig som hon passade jättebra i.. Hi hii. Rättvis deal va?!




Nu ska jag bygga tågbana med Robin, innan det är dags att börja steka Torsdags-pannkakorna.


GLAD FORTSATT TORSDAG!


1 kommentar:

  1. Stackars liten, hoppas febern är övergående nu. Tycker ochså det är så skumt när de små är feberfria eller nästintill dagtid och febern på kommer på nätterna. Lite så har det varit för lilla A nu i veckan. På A & K:s förskola är det något som går då både barn och personal är sjuka.
    Bra deal med kläderna. Topen är görfin!
    Kram och trevlig helg önskar jag dig!

    SvaraRadera