måndag 14 april 2014

Endorfiner.

Nyss hemkommen från ett stenhårt Step-up och Styrkepass. Endorfinerna strömmar runt i kroppen, det är underbart att man kan må så bra av träning. Innan träningen är jag väldigt omotiverad och seg, vill verkligen inte åka hemifrån när jag precis kommit hem från jobbet. Vill egentligen bara ligga och mysa med barnen och kramas i soffan. Men det är bara att släpa sig iväg.. för efteråt är det sååå skönt.. och såå nyttigt för både den fysiska och psykiska hälsan.

Dessutom njöt jag av en rejäl lunch i dag, (ännu en anledning till att träna bort alla tusentals kalorier). Har du inte ätit på Hills Golfrestaurang så rekommenderar jag dig verkligen att göra ett besök där. Maten är helt outstanding.

Rödtungafilé med broccoli och tomat canneloni.
Godaste lunchen på väldigt länge!


Myslunch framför brasan. Mätt och glad tjej :-)

Lite kakor och glass till kaffet gick allt ner.. 


Efter en regnig och blåsig måndagsmorgonen, var det trevligt när solen kom fram efter lunchen!

Jag lämnade in min bil på service till Toyota i Mölndal och passade på att hälsa på mina "gamla" goa arbetskollegor. Det var så trevligt att träffa alla! Längesedan jag var där nu. 

Nu blir det som det brukar bli om flesta kvällar innan läggdags. Te och "Breaking Bad".. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar