tisdag 1 april 2014

Kolhydratsnålt

Jag har ett tips på en kolhydratssnål, mättande och god (tycker jag) lunch/middag.

Tärna en kycklingfilé och stek i olja. Krydda den med salt och peppar.
Lägg en påse med kalori- och kolhydratfria nudlar i kokande vatten (ca 1 minut). Häll av i durkslag.

Servera med en klick Thai sweet and sour sås.

Nudlarna köpte jag  HÄR. 

Min lunch idag. Det blir gott trots att nudlarna inte smakar så mycket.
Man blir mätt!

Idag har jag varit hemma med Robin som har hostat konstant hela natten och haft feber. Stackars liten!
Han har hostat så mycket att han inte har kunnat sova på dagen idag heller :-(
Men vi var hos läkaren och fick Cocillana så han slocknade kl 18. Han hostar en del fortfarande men vaknar inte så hoppas att det lugnar ner sig.

Nu ska jag också lägga mig för om jag inte får sova några timmar nu så kommer jag inte orka vara
vaken en natt till (OM det skulle bli aktuellt).

50-situps och 2 minuter Plankan är avklarade för dagen. Hur går det för dig? Kör du övningarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar