lördag 12 april 2014

God lördag..

Hej min vän!

Hur har din helg varit så här långt? Här har det varit en bra och lugn helg hittills.

I morse tog jag och Martin oss en skön löparrunda tillsammans, första turen ihop på väldigt lång tid. Barnen cyklade i samma takt som vi sprang. Det gick kanonbra! Drygt 4,5 km hånkade vi oss runt Tumlehed :-)

Dagens magövningar gjorde jag efter löparrundan, 2 minuter Plankan och 50 sit-ups.



Sedan en tur till affären för att inhandla lite godsaker till kvällens middag.. Hade på mig mina nya supersköna skor från Mikael Kors.


Skorna köpte jag HÄR.
Dom passar perfekt till min nya skinnjacka som jag hittade på Lindex. Blev så glad att jag hittade den. hade egentligen tänkt att köpa Marie Serneholts nya skinnjacka "Paris" men tycker faktiskt att denna är nästan lika snygg. Det bästa är att denna kostade 599 kr och Serneholts jacka ligger på 3000 kr :-) 




Vi har precis ätit en mycket god middag som jag rekommenderar starkt om du inte vill slänga i dig så mycket kolhydrater. 

Kallrökt lax med sweet chili och sjögräsnudlar.
Receptet hittade jag HÄR.  


Nu ska jag tappa upp ett varmt skumbad åt pojkarna sedan blir det mys framför TV:n.

Jag skulle egentligen gå på klassåterträff på Clarion Hotel Post ikväll. Men jag känner inte att jag vill vara borta från familjen i kväll och vara seg hela morgondagen. Det har varit så mycket flängande dom senaste helgerna.

Ha en skön fortsatt lördagskväll! Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar