söndag 6 april 2014

Helgen

Denna helgen har varit väldigt blandad.
I fredags hade vi företags kickoff. Mycket trevligt! Efter konferensen på Club Evergreen, njöt vi i relaxavdelningen, spelade 5-kamp, käkade god middag och sedan blev det dryck och tilltugg på krogen.

Relaxavdelningen på Club Evergreen med bubbel, bastu och myshörna!


Jag invigde min nya No-lita topp och
nya örhängen från "Lily and rose". 

...och armband från "Lily and Rose". 

Det var en mycket trevlig dag och kväll! 



Men i lördags var det ingen "glitter och glamour". Vi åkte till min mormors gård för att hjälpa till och röja på tomten. Men ca en halvtimma innan vi kom dit så fick mormor åka in till sjukhuset. Hon hade svårt att andas (har haft problem med hjärtat, blodtrycket och vätska i lungorna från och till under en period). 

Men vi röjde så gott vi kunde och gjorde paus för korvgrillning. 




Sanna- grillmästarn! 
Snickarbyxorna på! 
Mormor ligger nu på IVA. Jag har varit hos henne halva dagen. Det är inte bra men hon kommer greja detta. Hon blir snart bra igen. Det kommer hon bli, det vet jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar