lördag 30 november 2013

Cabaret Lorensberg och Dop..

Helgen har hittills varit riktigt bra!!
I går var vi på Julfest med jobbet. Vi njöt av god middag och en grymt bra show på Cabaret Lorensberg. Temat var "Made in America". Vi fick ett jättebra bord, precis vid scenen.  Ville aldrig att showen skulle ta slut, dom var såå duktiga!




Fick en puss på handen under en av låtarna :-)

Lite Michael Jackson;




...och lite Elvis Presley;




Idag har jag varit på min kusindotters dop. Söta lilla Hailey! 
Allt var fantastiskt fint anordnat! Kolla bara in denna dukningen med rosa tema; 




Va?! Är alla här för att fira lilla mig?!  

Söta handgjorda servetthållare...


Passade bra som hårband också!

Min kusin Oscar med sin lilla Hailey. 


Detta är nog det sötaste dessertbordet som jag någonsin sett.. och ätit! 






Spana bara in denna härliga "Hailey" godis figur. Såå läckert! 



Nu är jag ganska trött. Ska sova och ser fram en lång och stadig 1:a adventsfrukost i morgon. 


Kram & Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar