torsdag 21 november 2013

Inspiration!


Igår kväll var jag och min vän, Anna, på en mycket trevlig tillställning i Stenungsund. Vi var inbjudna på modevisning av bl. a Michael Kors nya kollektion i modebutiken "Labelle & Karlsson".

Jag fick en hel del inspiration!! Massvis av snygga märkeskläder, väskor och accessoarer inte bara från Michael Kors utan även från Miss Me, Just R jeans, Jofama, Please, Jeff, Second female, HunkyDory, Barbour, Fiveunits, Hollies, Armani Jeans, Denim & Supply, Pernilla Wahlgren mm.mm.

Jag köpte ingenting under hela kvällen vilket är otroligt udda för att vara mig :-) Jag har istället lagt till lite på min "Vision board" och önskelista till Tomten.

Hoppas att Tomten tycker att jag har varit snäll i år!

Michael Kors Jet Set travelbag Multi function, 
svart med silver detaljer. 


Denna outfiten gillade jag skarpt!
Känns så mycket JAG med all "bling bling".
Tröjan är från Michael Kors och jeansen som var
supersköna, är från Just R (ett Italienskt märke).



Idag har jag kört första träningspasset för denna vecka. På gymmet alltså. Squatsen och Plankan gör jag varje dag hemma. Men jag har helt enkelt inte haft någon ork att ta mig till gymmet (om man nu kan skylla på det). 
Idag blev det Intervall spinning och Bootylicious +100 squats med 20 kg på axlarna (dag 81) + plankan i 90 sek (dag 14). 

Jag har under eftermiddagen börjat känna mig förkyld, frusen och börjar få ont i halsen. Hör också från pojkarnas rum att dom hostar ganska mycket. Hoppas att det inte blir värre!! 

Nu blir det varmt honungsvatten med ingefära och sedan sängen.  

Må så gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar