onsdag 22 oktober 2014

Bite your tongue..


Idag har jag skaffat mig lite somrigare look på naglarna. Nu när vi skall iväg en vecka till solen :-)




Färgen heter "Bite your tongue"


Om 3 dagar befinner jag mig här;



Sunwing Arguinegun Seafront



Även fransarna har blivit påfyllda. Volymfransar denna gången. Det är den senaste tekniken, man använder tunnare fransar och på så sätt får man plats med fler.

Resultatet blir fylligare, mjukare, lättare och man får bättre hållbarhet.




Naturligtvis på BÄSTA salongen Nailshape by Sweden.


Precis som jag befarade igår kväll, vaknade Robin sent på kvällen med 39 graders feber. Så han har fått vara hemma idag, dock feberfri hela dagen.
Men jag fick en tid på Vårdcentralen i eftermiddags, för både Robin och Hugo för att kolla så att dom inte bär på Streptokocker.  Det har nämligen hänt ett flertal gånger, att Hugo haft det men inte blivit sjuk.... och precis så var det! Så nu blir det penicillin även för dom.





Nu PACKA, PACKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar