tisdag 14 oktober 2014

Trötta dagar!


I går och idag har det varit riktigt sega och trötta dagar. Jag har något i kroppen som inte riktigt vill bryta ut. Ont i halsen, huvudet och allmänt trött.
Inte bara jag, utan även barnen, sover numera väldigt gott på morgnarna.

Robin fick jag väcka kl. 07 i morse då han låg och sov så här gott;

Mammas lille mysgosse <3

Nu har jag bunkrat upp med diverse medikament. 





Berocca brustabletter med massvis av vitaminer och mineraler,
Manuka honungstabletter, Manuka honung och bästa av allt för att
lindra begynnande förkylning - Esberitox.


Nu har jag en fråga. För ett litet tag sedan köpte jag ett par ascoola svarta jeans från 2nd Day med läder längst ner på benen. HÄR.
Igår tvättade jag dom i 30 grader i maskinen, (vände dom ut-och in innan). Men sedan blev dom så här;




Någon som vet om man kan behandla lädret med något så att det mjuknar? Eller är byxorna bara att kasta?

Astråkigt för jag gillade dom verkligen...

Ja, ja, jag vet, det finns värre saker att bekymra sig över ; -)  

NÄ, nu ska jag vattna blommorna. Sista uppgiften på min agenda denna dag. Att vattna blommorna är verkligen en av de tråkigaste sysselsättningen jag vet. Men måste bli gjort.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar