torsdag 9 oktober 2014

Denna lille godingen..


... har jag haft med mig på kontoret idag;



Han hade inte sovit så bra i natt. Hostar och snuvar litegrann. Det har aldrig hänt innan, att han sagt att han inte vill gå till skolan. Men i morse gjorde han det. Upprepade gånger. 

Ingen feber, så han har fått sitta i lugn och ro hos mig på kontoret förutom då vi åkte runt på några jobbärenden. 
Han blev ordentligt ompysslad och fick både korv i bröd, nachostallrik, festis, kaka och glass. 
Han behövde nog denna vilodag. Det är mycket sus och dus i skolan hela dagarna. Så nu hoppas vi på en bra natt och pigg morgondag. 

Dessa sköna plagg från ett av mina favoritmärken Rosemunde har nyligen fått jojna min höstgarderob; 








Skönt silke.

Supersköna byxor och blus i 97 % silke med perfekt fall. Blusen har spets och knappar i ryggen.

Blusen HÄR.
Byxorna HÄR.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar