söndag 31 augusti 2014

En återhämtnings helg

God kväll!

Har du haft en fin helg? Det har för mig varit en riktig återhämtnings- och kvalitetshelg.
Det blev tidig läggdags både i fredags och igår, så jag känner mig pigg och utvilad.

Vi har påbörjat höstens rensning i lådor och hyllor. Slängt och sorterat.

Barnen har haft både teaterföreställning och cirkusföreställning för oss.



Robin har stretchat en del och det börjar ge resultat :-) 





Igår firade vi Pappa som fyllt år i veckan. Det blev goda pizzor och tårta.


Pizza och ett gott glas rött. Smaskens!!


Idag var vi på kalas hos världens finaste styvdotter, Charlotta, som även hon fyllt år i veckan.

Vi blev bjudna på mumsiga plockmat, godis och tårta som jag bara inte kunde motstå.





Jag hade glömt hur gott det är med baconlindade dadlar.. Oh my god ...
det blev ett gäng :-)


Pricken över I:et... 


Jag är verkligen laddad för en ny vecka som förutom arbete och alla andra vardagsbestyr, förhoppningsvis även kommer att innehålla 1-2 lugna träningspass.


Men nu blir det film "All is Lost" och soffmys..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar