måndag 18 augusti 2014

TACK!

Tack för alla Gratulationer jag fått på min födelsedag idag!! Dom värmer ända in i hjärtat <3

Förutom att jag fyllt 37 år idag så är det också min och Martins 7-åriga bröllopsdag idag <3  <3

Yllebröllop :-)

Barnen har haft studiedag så jag har varit hemma med dom. Tog oss en sväng till stan för ett ärende men det blev inte helt lyckat. Ond höft samt 2 stycken hyperaktiva barn inne i stan är ingen bra kombination.. Jag fick mig ett riktigt psykbryt när Robin för 3:e gången välte samma skyltdocka i en finare klädbutik.
Samtidigt lekte Hugo "Spiderman" och hoppade från bänk till bänk med fina kläder liggandes på. Detta trots att två av butikens personal + jag sagt till på skarpen 3 ggr innan!
+ kniven som sitter fast i höften och påminner om varje fu...ing steg jag tar.

PUHHH! VARFÖR i hela friden är jag så ENVIS???

Men resten av dagen blev fin och trevlig iallafall. Förutom två mycket rödgråtna och trötta ögon vid middagsbordet då vi firade födelsedag + bröllopsdag.


Lugnen före stormen. Barnens snälla mamma gav dom "Happy meal"
innan färden fortsatte mot stan.
Hmm.. kanske fick dom i sig lite för mycket energi. 


Har kvar en del servetter från bröllopet 2007.
Använde några av dom dagen till ära. 


Älskar Dig min fina man!
Tack för att jag får vara Din Fru <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar