söndag 7 oktober 2018

En söndag som inte kunde blivit bättre..

 
Hej fina,

Denna söndagen har varit helt fantastisk, den kunde inte ha blivit bättre.

Efter en skön och välbehövlig sovmorgon gjorde vi fattiga riddare till frukost... mmmm  riktigt gott...



 

Sedan kom jag på att jag glömt att hämta min och Robins cyklar i förrådet i Sannegården (där vi bodde innan).

Det förrådet har jag kvar tills 1 december, så det måste tömmas på något sätt. Hur, vet jag inte ännu, för jag har en hel del prylar kvar där. Men jag skall komma på en lösning.
Det underbara vädret gjorde det enklare för oss att komma iväg.
Vi gick och tog sedan bussen sista vägen.

När vi hämtat upp cyklarna tog vi oss en skön cykeltur tillsammans med Jocke och John.
Först cyklade vi till ett café och tog oss en god fika i solen.



Sedan cyklade vi till en bockkranens lekplats (i Eriksberg) och lekte en stund ☺.

Därefter hade vi tillräcklig med energi för att cykla över Älvsborgsbron.
Jag har aldrig cyklat över den bron, bara sprungit (Göteborgsvarvet).

Här kommer ett par härliga bilder från cykelturen. Vi tog pauser lite då och då.






John, Robin och Hugo.
 










Cykeltur över Älvsborgsbron.











































Jocke och John.

Jocke och John, fantastiska killar!



Min Hugo

 
 
 








Vi har vekligen  haft en underbar dag och njutit av solen och härligt sällskap!
 
Till middag gjorde jag en fantastiskt god korv stroganoff.

Jag bad Hugo att sätta på någon  lugn och skön middagsmusik... och denna låten satte han på. Skrattade så jag kiknade (Idag igen)...








 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar