tisdag 30 oktober 2018

Träningsmotivation, frukostvanor och stolt storasyster

Hej vännen! 💗

Hoppas du mår fint. Jag mår bättre men är väldigt trött. Jag kan utan att överdriva säga att det krävdes MYCKET av mitt psyke för att släpa mig till gymmet igår. Men är alltid såå glad och nöjd efter att jag varit där och kört hårt med kroppen.
Snart skall denna kroppen vara i den form jag önskar.
Men det krävs mycket motivation och tålamod för nå målet
(åtminstone mitt mål).
Jag vill gärna sova mycket. Har snozzat alldeles för länge senaste tiden och till och med somnat ifrån alarmklockan helt. Men jag tänker som så här; att får jag den sömn som kroppen behöver, så levererar jag bra på arbetet oavsett om jag kommer dit 07.30 eller 09.30.

Så länge jag klarar mina Deadlines och lite till så måste jag tillåta mig att vara nöjd.

Jag har börjat att äta den frukost som jag åt för många år sedan, varje dag;




Två finnkrisp med keso, skivad avokado och grovmalen
svartpeppar över. Så gott och såå nyttigt!
Mina älskade pojkar roar sig och har det riktigt gott med sin pappa på Gran Canaria nu.
Jag nöjer mig med att ha blå himmel under paraplyet, trots denna blöta och kalla kylan.


Alltid blå himmel under mitt paraply :-)
Jag är stolt och glad över min lillasyster, Sanna, som har nagel- och frans salongen Nailshape by Sweden. http://nailshape.se/
Förutom att salongen är utnämnd som en av dm bästa (om inte den bästa), i hela Göteborg, så spelade Mia Skäringer och Anna Mannheimer in sin senaste podd där i veckan. Dom båda är kunder är där :-)




Ni kan lyssna på podden här;

http://directory.libsyn.com/episode/index/id/7343654?fbclid=IwAR3K49IeLkTBYDKiGbRgBfcPFfgRyC1n5YSQsICDwHTbTePbR6l5MnHF2rs


Kul podd! ...och jag är stolt över dig syster 💗.


Nu förberedelse inför morgondagen... Stor och varm kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar