måndag 8 oktober 2018

Ibland är det enkla det godaste.

 
Go kväll,

Det har varit en helt vanlig måndag här , som för säkert er alla :-). Hårt jobb, hade velat arbeta mer och längre, men har barnen denna veckan så jag  hämtade dom ganska tidigt. Det kliar i fingrarna då jag vill ta fram arbetsdatorn och jobba.
Men det är såå bra att jag har mina älsklingar som stoppar mig. Behöver tiden med dom och ha deras uppmärksamhet "all the time".

Till middag blev det rester av gårdagens middag men jag stekte några cevapcici,, köttbullar och gjorde makaroner. Såå gott.

Ibland är verkligen det enklaste det godaste.








Nu för tiden har jag ett kort "rufs", men behöver Olaplex/
inpackning några ggr i veckan.





"Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay".

- The Dalai Lama


.... Jag försöker verkligen hårt att gå vidare i livet. Men som många säger... hoppet är det sista som lämnar en. Men jag tycker att det är svårt.. just nu i alla fall. Men om någon månad kanske jag är vidare i livet med andra äventyr. Det vänder snabbt i mitt liv :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar