söndag 21 oktober 2018

Skönt och skön


Det är såå skönt att äntligen, efter så lång tid, må må lite bättre och kunna att ta ett djupt andetag utan att ha så ont. Det känns så skönt att det inte längre känns som att lungorna är på väg att hoppa ur från kroppen när jag andas in.
Jag hade en ganska stor D-vitaminbrist samt lite vatten i lungorna och det visade sig att min Bechterews har spridit sig till bröstbenet/lungorna. Så nu är det kortison behandling samt Humira sprutor som gäller ett tag.
Hela helgen har jag njutit av att vart tillsammans med mina pojkar... trots att en (eller faktiskt två grabbar) saknas i mitt liv,, gör jag allt för att få kvalitet i livet med dom/det fina jag har.. och det går bättre och lättare för varje dag :-).

I går var vi hos mamma och pappa i Hindås och blev ompysslade. Min storebror Niclas och hans barn (barnens kusiner) var också där. Det var såå härligt. Medan jag och mamma solade, åkte killarna på sin motocross.






 
La Familia <3
  
 
 
 
 
 
Hugo.
 
 

 
 
 
 
Ingefära shots morgon och kväll..
 
Tips på en Supergod middag som vi gjorde  i helgen! Inspiration och hämtat recept från Paolo Roberto.. Paolos kycklingpasta med pesto.

Recept HÄR.
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Happy face :-)
 
 
Min lille muskelknutte, Robin..
 
 
Nya färska vita rosor <3
 
 
Nu ladda för en frisk, ny och underbar vecka!

Natti, natti! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar