torsdag 11 oktober 2018

Några minuter som verkligen berikade min dag..

Hej fina!

Har haft en tuff men kul arbetsdag. Helt galet mycket att göra men det är nog precis det  jag behöver nu. För dagarna går fort och jag hinner inte tänka på så mycket annat,,, som "tynger ner mig" just nu.

 
 
 
 
 

Efter att jag hämtat pojkarna idag, ringde mig vän Jenny upp mig. Hon har ringt ett antal gånger men jag har inte ringt tillbaka och får väl skylla på att jag inte mår så stabilt just nu. Men hon ger sig inte, utan hon ringer ändå. Hon visar att hon verkligen bryr sig i om mig. Det är för, mig såå fantastiskt och värdefullt!
Även om vi bara pratade  i typ 5 minuter, så betydde det samtalet såå enormt mycket för mig. Hennes sprudlande röst, härliga energi, humor och känslan att hon verkligen bryr sig om mig, betyder såå mycket mer än vad ord kan beskriva. Tack Jenny för det! Det känns verkligen att du ringer för att du bryr dig om mig, inte ara att du ringer för att du känner att du "måste" höra av dig.

Vill bara berätta att Du gjorde min dag!
I övrigt hade jag och pojkarna en mycket  trevlig kväll och åt en god lax middag. Visar mer av den imorgon. Somnade efter killarna lagt sig men vaknade nu kl. 02.20 och skall försöka somna om igen så att jag/vi kommer upp om några timmar.

Stor Kram <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar