lördag 2 februari 2013

Andas lite och ta nya tag :-)

Jag kan inte det där med att dricka alkohol längre. Eller rättare sagt, jag KAN men jag är så dålig på det nu för tiden.
Men det är väl bra det, kanske?!

Hur som helst, det var en väldigt trevlig eftermiddag, kväll och natt igår.

Men när jag gick upp kl. 06.18 i morse för att göra välling till Robin, så kändes det inte lika kul. Urk!!
Snart ska jag göra tre olika tårtor till kvällens släktkalas men först ska jag bara varva ner lite efter morgonens bestyr.

Här kommer lite bilder från igår;

God start på Båtmässan.


Min förkylda älskling på hans födelsedag <3


Champagne och ostron slank ner på mässan.


Men va gör jag här då?? Tuggar lite till kanske :-) o ser helt förskräckt ut. 


Ett vackert par! Henrik och Sandra.
Efter att vi vimlat runt på Incontro ett tag efter middagen så fick vi för oss att åka till Mölnlycke och spela biljard. Vid det laget tänkte jag inte ett dugg på att jag skulle upp med barnen kl. 06...


I feel gooooood... 


Var hos läkaren igår pga av mina dåliga/låga blodvärden. Hon sa att det inte är konstigt att jag är extremt trött nu eftersom jag har så lågt värde och dessutom hade jag heller ingen järnreserv kvar i kroppen. Så snart ska jag börja äta dessa tabletter; 



Men innan jag börjar med järntabletterna ska jag göra 3 äckliga "hemma prover" i 3 dagar i följd; 

 



Så snart ska jag bli pigg igen. Längtar!! 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar