onsdag 20 februari 2013

Ledig dag


I dag har jag haft en ledig dag med pojkarna. Efter en lugn morgon, åkte vi skridskor i Rambergsvallen med Therese, Elvis och William. Det var mycket trevligt!

Redo för isen!


Detta var första gången som Hugo har skridskor på sig.
Han var väldigt duktig!




Två bambi på hal is :-) 


Robin var också en duktig första-åkare. 


Vi fikade på pannkakor, mackor, bullar, festis och kaffe. Ingen nyttig lunch precis men gott ibland.

Men nu är Robin dålig i magen. Diarré  :o    Så jag har bara erbjudit honom blåbärspuré, magdroppar och vitt bröd resten av dagen, vilket han inte har velat ha. 
Men han pillade precis i sig en halv skorpa till kvällsmål. Hoppas bara att han får behålla den!






Så jag får vara hemma även i morgon med lillemannen. Själv mår jag illa bara vid tanken på om det skulle vara magsjuka på G. (Värsta magsjuke fobin har jag).. 


Snart är "Vabruari" slut ... så vi måste hålla ut :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar