fredag 1 februari 2013

Hipp hipp Hurraaaa!!!


Hipp hipp hurra, för min Älskling ida!!!



Idag är jag hemma med en febrig liten Robin. Men han verkar piggare nu så det kanske går över fort. 

I veckan fick jag reda på provsvar från Hälsoundersökning som jag gjort på Företagshälsovården. Alla värden var " Tipp Topp" förutom blodvärdet. 
Det var alldeles för lågt så jag ska dit idag igen för att träffa en läkare. Dom vill utesluta så jag inte har någon inre blödning. 

Naturligtvis gjorde jag det man inte ska göra, nämligen googla på "inre blödning". Då kom det upp "Blödande magsår" ganska fort. Jag läste symtomen och ALLA dom symtomen stämmer in på mig. Men jag hoppas att det inte är det. Men ÄR det det så kan man ju medicinera bort det ganska fort. Så det löser sig :-) 

Så nu skall jag strax åka till läkaren och i eftermiddag ska jag och Martin ta oss en tur till Förhandsvisningen på Båtmässan och middag på Incontro efter det. Det ska bli alldeles, alldeles underbart mysigt!! 

Härliga, fantastiska svärföräldrarna kommer hem och passar barnen. 

Det är nog bra om det inte blir så jättesent ikväll för i morgon är det släktkalas för födelsedagsbarnet. 

Önskar dig en fortsatt härlig fredag och helg!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar