fredag 8 februari 2013

Sol, Quintus, The King och Texmex mys


Har du haft en fin fredag så här långt? Det har jag.

Jag solade 12 minuter på lunchen och det känns att det var väldigt längesedan jag utsatte ansiktet för UV strålar. Jag blev ganska röd i ansiktet.





Caroline-rödfejjan-Olofsson


Denna helgen har "Quintus" fått följa med Hugo hem från förskolan. Nallen får följa med ett barn hem varje helg. I helgen är det alltså Hugos tur. Han är överlycklig!! 
Quintus ska vara med honom hela helgen och vi ska sedan dokumentera vad Hugo och Quintus har gjort tillsammans. På måndag ska han få berätta om helgen för dom andra på förskoleavdelningen.




Nu har jag och Martin öppnat en flaska "The King" rödvin. Supergott vin! Kan varmt rekommenderas.





Strax ska vi njuta av en underbar fredags tex mex gratäng. Denna kan jag också varmt rekommendera. Kom på mig själv, att jag blivit en riktig matmor :-) 


Fredags gratäng Tex mex; Receptet finns HÄR. 






HA EN MYSIG OCH HÄRLIG HELG!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar