tisdag 19 februari 2013

Cool tröja..


Spana in denna coola tröja som jag nyss köpt;


Märke: Minkpink (Köpt på Fiorucci)






Nu har jag och Martin njutit av varsitt glas "Power Smoothie". En riktigt smarrig energiboost!




Power Smoothie

2 stora glas; 

2 mogna päron
1 dl frysta tranbär
3 dl vaniljyoghurt
1 dl kesella/kvarg lätt 
2 krm kanel


1. Skala och kärna ur päronen. Dela dom i mindre bitar. 
2. Mixa päronen med frysta tranbär, vaniljyoghurt, kesella lätt och kanel. 
3. Håll upp i glas
4. Njut. 



Jag ska strax lägga mig och läsa förmodligen slut på bok nr 2 i "The Fifty Shades" trilogin. Men jag har inte köpt den 3:e boken ännu så jag vill egentligen inte att bok nr 2 ska ta slut innan jag har köpt den sista boken. Världsliga problem va?! 

De ligger ute en del "Fifty Shades of grey" trailers på nätet. Samma scener men med olika skådespelare. 
Dom har förmodligen inte bestämt sig ännu vem som ska få den slutgiltiga rollen som Mr Grey. 

Min favorit är Matt Bomer. Han är ju Mr Grey (tycker jag) :-) 


Mr Grey? 



Ha en trevlig fortsatt kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar